Wczytuję dane...
Model: 9788320824636
Kod producenta: 9788320824636
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788320824636
Wysyłka od: 15.00 PLN
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą. Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi: • jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej, • jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii, • w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans, • jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie, • jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej. Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

MARKETING

  • Autor: 

    Bajak Maria

  • Data premiery: 

    2021-08-31

  • Ilość stron: 

    184

  • ISBN: 

    9788320824636

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Wydawca: 

    PWE

  • Wymiary: 

    250 x 176