Wczytuję dane...
Model: 9788383221878
Kod producenta: 9788383221878
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788383221878
Wysyłka od: 15.00 PLN
Producent: onepress /helion/
Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów. Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady - do naśladowania i do unikania - co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google. Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Koziarz Marta, Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz

  • Data premiery: 

    2025-02-18

  • Data premiery rynkowej: 

    2025-02-14

  • Ilość stron: 

    384

  • ISBN: 

    9788383221878

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2025

  • Wydawca: 

    ONEPRESS /HELION/

  • Wymiary: 

    237 x 168